دیوار آزاد

اجتماعی ـ فرهنگی ـ طنز

دیوار آزاد

اجتماعی ـ فرهنگی ـ طنز

درباره کتاب اشعار چهار فصل بلوغ


همانطور که پیش‌تر اشاره شده بود، علاقه‌مندان برای تهیه  مجموعه شعر چهار فصل بلوغ می‌توانند از طریق مراجعه به دفتر انتشارات پانیذ و یا مکاتبه با آن اقدام به خرید نمایند. همچنین کتابفروشی انجمن شاعران ایران برای دسترسی راحت‌تر و خرید کتاب در نظر گرفته شده‌است.


آدرس نشر پانیذ: تهران ـ خیابان انقلاب ـ خیابان ابوریحان ـ خیابان وحید نظری ـ پلاک 26
شماره‌های تماس: 66415982-021 و 22190951-021
پست الکترونیک: nashrepaniz@hotmail.com

آدرس فروشگاه انجمن شاعران ایران: تهران ـ خیابان انقلاب ـ بین تقاطع 12 فروردین و فخر رازی ـ پاساژ فروزنده ـ طبقه زیرین ـ واحد 212
شماره تماس: 66970131-021


نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ق.ظ

بالاخره تصمیم بر این شد که کتاب ها رو بزاری فروشگاه ؛)
البته بنده علاوه بر پیشنهادات قبلی خودم که خدمت شما دادم، یه پیشنهاد اوکازیون دیگه در راستای اصلاحیه پیشنهاداتی قبلی دارم
به نظر من تعدادی از کتاب ها رو مثلا 50 تا 100 جلد رو در راستای حمایت به کودکان سرطانی به محک تحویل بده که اونها در گالری ها، نمایشگاه های هنری و ادبی و کنسرت های که برگزار می کنند یا حامی اون هستند برای فروش قرار بدن، اینطوری فکر کنم اون مشکلات قبلی که در مورد پیشنهادت قبلی بود اینطوری حل میشه.

اگر محک ساز و کاری برای برگزاری نمایشگاه کتاب داشته باشد خوب است. من که در سایت‌شان بخشی برای این کار ندیدم. اینا بیشتر به پول نیاز دارند تا کتاب و فکر کنم بسته اهدایی ما را یک ضربه به سطل زباله هدایت کنند اگر کتابخانه و یا نمایشگاه کتاب نداشته باشند

روزهای بی بازگشت دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ق.ظ

میشه لطفا لینک دانلودش هم بذارین!؟ (از این راه های میانبر (

(من هنوز راهش رو پیدا نکردم).

فعلاً قرار نیست نسخه الکترونیک ارائه شود چون مالکیت معنوی بین من و ناشر مشترک هست. اما قطعا در آینده نسخه الکترونیک کتاب برای دانلود آماده خواهد شد. برای نمایشگاه کتاب هم یه برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است

سهیل دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

من هم دقیقا اطلاعی از اینکه محک ساز و کاری برای برگزاری نمایشگاه دارند یا خیر ندارم ولی به نظر بشه چنین بسته پیشنهادی رو به اون ها داد که هم حمایت از شاعران و نویسندگان هست و هم درآمد زایی برای محک و اگر چنین بسته ای به اون ها پیشنهاد شود به نظر استقبال هم بشود. به هر حال خود شما از بنده بهتر اطلاع دارید که در ایران این موضوعات بیش از اینکه ضابطه مند باشد شکل چانه زنی دارد. لینک نمونه ای از پیشنهاد اولیه بنده در زیر آمده است. کنسرت ها و فعالیت های هنری محک در سالن مجهز آمفی تاتر محک برگزار میشه که آدرس اون در دسترس هست و میشه با مدیریت اونجا در هر دو مورد وارد مذاکره شد. و در نهایت اینکه برادر کتاب شما ارزشمند هست و فکر نمی کنم هیچ انسان و سازمان بالغ و عاقلی حاضر به دور انداختن هیچ کتابی از جمله کتاب شما باشه ؛)

http://www.melodymag.com/2012/03/%DA%A9%D9%86%D8%B3%D8%B1%D8%AA-%D8%AE%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D9%85%D8%AD%DA%A9/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد