دیوار آزاد

اجتماعی ـ فرهنگی ـ طنز

دیوار آزاد

اجتماعی ـ فرهنگی ـ طنز

وبلاگ نویسی کار ما نیست

وبلاگ نوشتن مثل کاردستی درست کردن می مونه
سهل و ممتنع
به قول شاعر که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد مشکل ها

آدم باید خیلی تبحر در انتقال پیامش از طریق نوشتن داشته باشه
موضوعی که من 5 ساله باهاش درگیرم
و هر چه بیشتر تلاش می کنم، کمتر موفق می شم

علاوه بر یک ذهنیت مینیمال، وبلاگ نوشتن بیشتر از هر چیزی به وقت نیاز داره
و گرنه بعد از یه مدتی می شه تکرار مکررات و یا ماه به ماه Up نمی شه

به هر صورت جای تشکر داره از دوستانی که بنده را مورد لطف و عنایت قرار دادن و علیرغم اینکه بارها گفته ام وبلاگ نمی نوسیم، اما عاقبت سر از یه همچین جایی در آوردم!
بی انصافا حداقل میرفتین توی بلاگفا واسم وبلاگ باز می کردید که بهتر و دوست داشتنی تره!

در خاتمه تأکید می شود که:
من نه از فضا اومدم، نه زمانی واسه تنهایی مونده برام، نه درویش شدم و ذکر الا هو بلدم، نه حرفی واسه وقتای تنهایی دارم، بچه ایران هم نیستم (!)، توی این دنیای آدم ها هم که اصلا قاطی نوع بشر نیستیم شکر خدا، شاهزاده رؤیاها هم که شکر خدا ندارم، وبلاگم هم سهمیه بندی نمی تونم بکنم، کسی هم مجبورم نکرده بنویسم، نوشته هام هم اصلاً ساده نیستش، برگ سبزی هم ندارم (همه اش زرده!) بگم تحفه درویشه، لازم هم نیست شما چیزی بگین، خودم از همه بهتر می دونم که: وبلاگ نویسی کار من نیست!!

نظرات 7 + ارسال نظر
mumbojumbo یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ http://mumbojumbo.blogfa.com

آخ من کاملآ از این که شما از فضای سایبر دوری کنی حمایت می کنم

هنوز نیومده داری پا توی کفش دیگران که عمری دارن وبلاگ می نویسن می کنی ها

آقا وبلاگ یعنی diary نویسی. یعنی خاطرات خودت رو نوشتن و بس !

پس تو هم بنویس !

من خودم تمام پست های وبلاگم مربوط به یه زمان و یه دوره روحی بوده

و برای خودم بعد از 3 سال در بلاگفا نوشتن کلی خاطره هست

روز اولی که وبلاگ به صورت یک سرویس ایرانی توسط پرشین بلاگ تو ایران عرضه

شد جز اولین وبلاگ ها بودم که پرشین یاهو هم وبلاگم رو به عنوان وبلاگ برتر

ماه اون زمان انتخاب کرد.بعد از یه مدت گفتم نمی نویسم ولی بازم نوشتم

چون وبلاگ هویت آنلاین آدم هست حتی بعد از مرگ آدم ! پس خیلی مهمه چی

توش می گی !

امید نیک یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ

در جواب مهدی:
آقاجان ما خیلی ارادت داریم به شما!
شما جزو بزرگان وبلاگ نویس ما هستی!
خدا وکیلی غیر بلاگ تو تنها بلاگی که هر وقت رفتم سر زدم کیف کردم برگشتم بلاگ رضا حسامی فر بودش! شما ها کارتون درسته!
ما این کاره نیستیم عزیز، اولش هم که نوشتم!

mumbojumbo یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ http://mumbojumbo.blogfa.com

آخ من کاملآ از این که شما از فضای سایبر دوری کنی حمایت می کنم

هنوز نیومده داری پا توی کفش دیگران که عمری دارن وبلاگ می نویسن می کنی ها

آقا وبلاگ یعنی diary نویسی. یعنی خاطرات خودت رو نوشتن و بس !

پس تو هم بنویس !

من خودم تمام پست های وبلاگم مربوط به یه زمان و یه دوره روحی بوده

و برای خودم بعد از 3 سال در بلاگفا نوشتن کلی خاطره هست

روز اولی که وبلاگ به صورت یک سرویس ایرانی توسط پرشین بلاگ تو ایران عرضه

شد جز اولین وبلاگ ها بودم که پرشین یاهو هم وبلاگم رو به عنوان وبلاگ برتر

ماه اون زمان انتخاب کرد.بعد از یه مدت گفتم نمی نویسم ولی بازم نوشتم

چون وبلاگ هویت آنلاین آدم هست حتی بعد از مرگ آدم ! پس خیلی مهمه چی

توش می گی !

وبلاگ نویس آواره یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ

۱- سلام.
۲- من با نظر مهدی ش. موافق نیستم. بلاگ ممکنه که اولش با هدف روزانه نویسی ایجاد شد و خاطره نویسی. ولی بعدش شاخه های دیگه ای هم پیدا کرد. بماند حالا ...
۳- من که می شناسمت، بهت می گم که برای تو بلاگ نویسی مث استفراغ کردن می مونه ... استفراغ هات رو بریز این جا ...
۴- در ضمن، باهات موافقم که بلاگفا لذت بخش تره، البته امکانات خاصی هم جا داره که خالی از لطف نیست. با این وجود، این جماعت آسان افزاری نمی دونم چه قراردادی با Blogsky بسته ن که اطرافیانشون رو هم می کشن این جا (شوخی کردما! .... یهو نریزید سرم. راستی مهدی ک. ! اگه خوندی بهم بگو دو قورت و نیم ما چی شد پس! (دو نقطه دی))

سمن چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ http://yahooma.blogfa.com

سلام

تو به جای گیر دادن به ملت نوشته‌های خودتو بنویس اینجا به جای این که دفتر سیاه کنی. پیش قاضی ملق بازی؟

بابک چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام
خوب میدونی رفیق، ما همه خودمون هم می دونستیم که وبلاگ نویسی کار تو نیست، ولی راستش، دنبال یه سوژه خنده و تفریح واسه اوقلت فراقتمون می گشتیم، گفتیم، بیایم دست تو رو بزاریم توی پوست گردو و یه محیط تفریح واسه خودمون راه بندازیم!


مردک، اگه فکر می کردن، عرضش رو نداری، یه دونه از همین کادو های سر کاری و پیش و پا افتاده واسط می گرفتن که بری پی کارت! حتما فکر کردن حرفات خوبه واسه ذخیره شدن و به اطلاع عموم رسیدن!
البته یه چیز دیگه هم است! بعید می دونم، بانیان این کار اهل، فکر و حساب کتاب بوده باشن! فکر کنم همون متن بالایی بهتره!
گفتن راه بندازیم، بخندیم ...

روزهای بی بازگشت پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

از این تعبیر
« وبلاگ نوشتن مثل کاردستی درست کردن می مونه
سهل و ممتنع »
خوشم اومد. تا حالا این به ذهنم نرسیده بود.
شکر خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد