دیوار آزاد

اجتماعی ـ فرهنگی ـ طنز

دیوار آزاد

اجتماعی ـ فرهنگی ـ طنز

چرا رفتی؟! ـ به یاد سیمین بهبهانی


چرا رفتی؟! چرا من بی‌قرارم؟

به سر سودای آغوش تو دارم


نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیباست


چرا رفتی؟! چرا من بی‌قرارم؟

به سر سودای آغوش تو دارم


خیالت گر چه عمری یار من بود

امیدت گر چه در پندار من بود


بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساغرم ده


چرا رفتی؟ چرا من بی‌قرارم؟

به سر سودای آغوش تو دارم


چرا رفتی؟ چرا من بی‌قرارم؟

به سر سودای آغوش تو دارم


نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیباست


چرا رفتی؟! چرا من بی‌قرارم؟

به سر سودای آغوش تو دارم


دل دیوانه را دیوانه‌تر کن

مرا از هر دو عالم بی‌خبر کن


دل دیوانه را دیوانه‌تر کن

مرا از هر دو عالم بی‌خبر کن

                        بی‌خبر کن


بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساغرم ده

                      ز مینای حقیقت ساغرم ده


چرا رفتی؟! چرا من بی‌قرارم؟

چرا رفتی؟! چرا من بی‌قرارم؟

به سر سودای آغوش تو دارم


چرا رفتی؟! چرا من بی‌قرارم؟

به سر سودای آغوش تو دارم...

شاعر: سیمین یهبهانی
خواننده: همایون شجریان

برای دانلود ترانه با صدای همایون شجریان روی اینجا کلیک نماییدحجم فایل: 5.11 مگابایت



نظرات 1 + ارسال نظر
آذرین شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ق.ظ

رفتم اما
دل من مانده بر دوست هنوز
میبرم جسمی و دل در گرو اوست هنوز

سیمین بهبهانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد