دیوار آزاد

اجتماعی ـ فرهنگی ـ طنز

دیوار آزاد

اجتماعی ـ فرهنگی ـ طنز

مهربانه برای تمرین مهربانی


مهربانه آمده است تا پُلی استوار باشد بین بنگاه‌های خیریه و حامیان اینترنتی؛ تلاش‌گرانی که رؤیاهای خیرخواهانه خود را در قالب پروژه‌هایی دقیق، روشن و مشخص تعریف می‌کنند، و حمایت‌گرانی که به این رؤیاها جامه عمل می‌پوشانند. مهربانه آمده است تا زندگی را برای همه زیباتر کند. بیایید زیبایی‌ها را، شادی‌ها را با هم تقسیم کنیم!


پروژه‌های مهربانه توسط سازمان‌ها و موسسات خیریه دارای مجوز رسمی تعریف می‌شوند. هر پروژه هدف کاملا مشخصی دارد، سرمایه مورد نیاز آن دقیقا معلوم است، و زمان محدودی برای تحقق آن تعریف می‌شود. مهربانه محدودیتی در تعریف پروژه‌ها اعمال نمی‌کند، و میزان موفقیت پروژه‌ها را به مشارکت و حمایت کاربران وابسته می‌کند. اگر پروژه‌ای در زمان تعیین شده توانست بودجه هدفش را جذب کند،‌موفق تلقی شده و پروژه اجرا می‌شود. در غیر این صورت پروژه لغو شده و هزینه‌های دریافتی کاربران به آنها برگشت داده می‌شود. این مدل که به نام «همه یا هیچ» معروف است، یکی از کاراترین مدل‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در فضاهای آنلاین و از سیاست‌های کلی مهربانه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از وب‌سایت مهربانه به آدرس mehrabane.ir بازدید نمایید.

پی‌نوشت: مهربانه تلاش برخی از دوستان من برای مشارکت اجتماعی است. اینها آدم‌های خوبی هستند و فعالیت‌هایشان خیرخواهانه و مردم‌پسندانه است. اگر دوست داشتید در برنامه‌هایشان مشارکت داشته باشید از طریق وب‌سایت ایشان اقدام نمایید

نظرات 3 + ارسال نظر
سمن شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ق.ظ http://mehrabane.ir

آقا بسیار ممنون از بازنشر

you're welcome

مهدی شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام
با تشکر از خیرخواه دانستن ما :)
و با تشکر از انتشار این مطلب
با تشکر

آزاده شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

امیدوارم موفق بشوند، ممنون از تو..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد