دیوار آزاد

اجتماعی ـ فرهنگی ـ طنز

دیوار آزاد

اجتماعی ـ فرهنگی ـ طنز

من و تو، درخت و بارون


من باهارم تو زمین
من زمینم تو درخت
من درختم تو باهار

ناز انگشتای بارون تو باغم می‌کنه
میون جنگلا طاقم می‌کنه

تو بزرگی مثل شب
اگه مهتاب باشه یا نه
                 تو بزرگی
                           مثل شب

خود مهتابی تو اصلا
خود مهتابی تو

تازه وقتی بره مهتاب و
                           هنوز
شب تنها
          باید
               راه دوری رو بره تا دم دروازه روز
مثل شب گود بزرگی
                       مثل شب

تازه روزم که بیاد
                 تو تمیزی
                          مثل شبنم
                                مثل صبح
تو مثل مخمل ابری
                  مثل بوی علفی
مثل اون ململ مه نازکی
                          اون ململ مه
که روی عطر علفا
                 مثل بلاتکلیفی
                                    هاج و واج مونده مردد
                     میون ماندن و رفتن
                                   میون مرگ و حیات
مثل برفایی تو
تازه آبم که بشن برفا و عریون بشه کوه
                            مثل اون قله مغرور بلندی
که به ابرای سیاهی و به بادای بدی می‌خندی!


من باهارم تو زمین
من زمینم  تو درخت
من درختم تو باهار

ناز انگشتای بارون تو باغم می‌کنه
میون جنگلا طاقم می‌کنه.

شاعر: احمد شاملو (الف.بامداد)
خواننده: خشایار اعتمادی

برای دانلود ترانه با صدای خشایار اعتمادی روی اینجا کلیک نماییدحجم فایل: 4.37 مگابایت



نظرات 4 + ارسال نظر
سمن دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام رفیق

شما هم ظاهرا مثل ما دچار عارضه کمبود مطلب شدی برادر

والا کبد می‌تواند به چربی، هپاتیت و یا سرطان دچار شود؛ میزان عارضه‌ای که می‌فرمایید در خصوص من و شما و دیگران فرق می‌کند برادر!

محمدامین شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.kahnoojdl.ir

سلام دوست عزیز

همه اون چیزای که یک سایت نیاز دارد

1.ساخت دامنه ir برای شما
2.ساخت بنر حرفه ی برای سایت شما
3.ساخت لوگو حرفه ی برای سایت شما
4.ساخت هدر حرفه ی برای سایت شما
5. ساخت سایت برای شما دامنه ir رایگان
6.*** ساخت برنامه اندرویدی برای وبلاگ شما***

هر انچه که یک وبلاگ نیازدارد

برای اطلاعات بیشتر به سایت کهنوج دانلودبروید
www.kahnoojdl.ir

رها شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ب.ظ

بسیار متشکرم داشتم شعر عشق عمومی شاملو رو میخوندم یادم به این آهنگ قدیمی خاطره انگیز افتاد و این جا فهمیدم شاعر این ترانه هم شاملوست . بسیار لذت بردم از شنیدن دوباره این آهنگ و این شعر...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:58 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد