دیوار آزاد

اجتماعی ـ فرهنگی ـ طنز

دیوار آزاد

اجتماعی ـ فرهنگی ـ طنز

درباره توهم فانتزی (About Illusionic Fantasy)


نوشته پیشین بحث حضوری و غیرحضوری چالش‌برانگیزی بین نگارنده و تنی چند از دوستان ایجاد نموده و بعضاً این سوءتفاهم را باعث شده تا گروهی از آنها خود را مخاطب انتقادات مربوطه فرض نمایند. هرچند اشتباه از نگارنده است که نتوانسته فارغ از مباحثات مفصلی که داشته به خوبی حق مطلب را ادا کند و اشاره به برخی از مصادیق و موقعیت‌ها شبهه‌انگیز به نظر رسیده‌اند، اما ضمن احترام به نظرات عزیزانی که یا حضوراً چوب زدند و یا با قلم‌های شیوا نقطه‌نظرات خودشان را بیان نمودند، مجدداً قصد دارم بر مطالب و مباحث مطرح شده در آن نوشته تأکید مجدد بنمایم. جان کلام بحث همان مسأله طول و عرض داشتن زندگی است که در شرایط سنی و اجتماعی افرادی نظیر بنده خیلی دغدغه‌زا و پر فراز و نشیب است و غیره و غیره.

البته این نکته ناگفته نماند که در بین برخی از مباحثات گفتاری و نوشتاری و حتی سکوت‌های معنی‌دار برخی دیگر از مخاطبان پای ثابت دیوار آزاد به وضوح نوعی ندانم‌گرایی و دانایی‌هراسی از مواجه شدن با برخی از واقعیت‌های انکار‌ناپذیر زندگی هرکدام از ما، وجود دارد که خود موضوع بحث دیگری است که در نوشته‌های آتی حتماً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نظرات 5 + ارسال نظر
ali جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.mobgamer.ir

وب بسیار جالبی.
میخوام باهات تبادل لینک کنم
من رتبم تو الکسا خوبه باعث آمار وبت میشه
بیا تو سایتم:
www.mobgamer.ir
بالاشو بزن تبادل لینک
بعد نوشته چجوری لینک شی
[قلب]

پ. پژوهش شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ق.ظ http://ppajouhesh.blogfa.com

آخرش چی. الآن مچ زندگیو گرفتی اوضاع بهتر شد؟ اگه واقعاً معتقدی همچینه پس چرا داری ادامه‌ش می‌دی.

پیشنهاد بهتری اگر دارید به جای ادامه دادن سراپاگوشیم

سهیل شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ق.ظ

برادر چرا شلوغش می کنی!! ما که کل کامنتهای پست قبلی رو نصف شبی نشتیم خوندیم و خبری نبود!! مگر اینکه بحث جای دیگه بالا گرفته که ما از اون بی اطلاع هستیم؟؟ ؛)

در کامنت‌ها بحثی خاص نبود، جز آنها که به تیریج قباشون برخورد و نظرات‌شان را ننوشتند و غیره و غیره. بحثی که در دنیای خارج داشتیم با جماعتی اندرزگو انگیزه نگارش این توضیحیه شده‌است.

پ. پژوهش یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ http://ppajouhesh.blogfa.com

مثل اینه که بگی زندگی بی‌فایده‌ست ولی ادامه‌ش بدی. اگه بی‌فایده‌ست تمومش کن؛ اگه نیست پس چرا می‌گی بی‌فایده‌ست.

آها حرف شما یعنی اینکه تفکر نسبت به زندگی دوقطب دارد: یا بی‌فایده است یا نیست و در هر صورت توصیه شما اینه که اگر بی‌فایده است نباید تداوم داشته باشد؛ به نظر من این دیدگاه خیلی ریاضی‌وار و باینری است. البته خرده هم نمی‌شود گرفت به حرف شما چون مسائل را جور دیگه‌ای تجزیه و تحلیل کردن اصلا یاد ماها نداده‌اند

سهیل پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ق.ظ

بله گویا از بعضی از کامنت این چنین بر میاد که دوستان زندگی رو بیش از اون چیزی که هست جدی گرفتند، این مصداق همونایی که دو دستی دنیا رو چسبیدن به این هوا که اگه اونا نباشن از دنیا چیزی باق نخواهد ماند ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد